sâmbătă, 31 decembrie 2011

Cei ce aduc lumina - The Lightworkers



Principii pentru Cei ce aduc Lumina:
Ca fiinta umana, tu insemni A FI si nu A FACE.
Tot ceea ce esti, esti pentru ca tu alegi sa fii astfel.
Imediat ce decizi Cine Esti si Ce Esti, va apare in viata ta tot ceea ce nu esti.
Starea de A FI devine forma.

Trepte in a deveni Cel ce aduce Lumina:

1. Scrie scopul vietii (decide si declara ce inseamna viata pentru tine) Scopul vietii in general este... Scopul vietii mele este...

2. Transmuta scopul tau de la A FACE (A AVEA) la A FI.

3. Adopta starea de A FI pe care ai descris-o chiar de acum, indiferent ce faci in acest moment.

4. Observa ce ti se opune si numeste-o oportunitate.

5. Permite formei sa se creeze pe ea insasi.

Love and Light!




"Deci iarăşi le-a vorbit Iisus zicând: Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii."
Pentru a-i scoate din starea în care se aflau, Domnul Hristos spune despre Sine: "Eu sunt Lumina lumii!" El, Fiul lui Dumnezeu, este Cel ce din dragoste ne luminează viaţa, ne luminează minţile, inimile, sufletele. Şi ne întrebăm pe drept cuvânt: oare mă împărtăşesc şi eu din lumina aceasta? Oare şi eu mă fac părtaş luminii? Fiecare dintre noi poate deveni o mică rază din Hristos Lumina lumii.


LA MULTI ANI !!! un 2012 plin de bucurie si iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.