duminică, 5 octombrie 2014

Renasterea


Exista un moment in viata cand totul pare sa nu mai fie la fel.

Acel moment este un semnal ca am pasit intr-o noua realitate, am urcat o treapta sau mai multe, un salt inainte.

O realitate mai inalta inseamna frecvente si niveluri mai puternice ale manifestarii, a iubirii si a compasiunii, armoniei si bucuriei.
O realitate si un prezent cladit pe actiuni si ganduri, unde totul se materializeaza mai repede, unde timpul se comprima.
O realitate in care gandurile au o putere nemarginita.
O realitate unde ne unim cu totii in acelasi gand si calatorim impreuna, unde suntem deschisi la noi orizonturi.

Sa fim prezenti in aceasta lume, sa traim responsabil, sa daruim si sa nu ne confundam cu ea, suntem mai mult decat oameni, suntem spirite nemuritoare.

In prezent se intersecteaza o infinitate de realitati, iar clipa de clipa facem alegeri, alegeri care ne duc pe calea aleasa.

In adancul Inimii Divinitatea este ca un paradis, acolo unde sunteti si voi, acolo unde Lumina Creatorului ne lumineaza calea, acolo unde universul se uneste cu noi.

Ai incredere in tine, in chemarea ta interioara si nu te lasa influentat de exterior si de iluzie.

Clipa cand m-am trezit la realitate o voi numi Renastere si sunt recunoscator tuturor celor care imi sunteti alaturi si nu numai.
Va iubesc!

Suntem unul ! 
Bucuria mea este si a voastra, bucuria voastra este si a mea.
Eu sunt cel ce sunt.
Eu sunt Maestru Inaltat.
Va iubesc!
Totul este Lumina si iubire.
S.





3 comentarii:

  1. eu am numito reinventarea ptru ca chiar mam reinventat esti superb draga MAESTRU INALTAT .. Namaste de la un suflet LUMINAT si REINVENTAT sa fim doar in IUbire ,PACE si ADEVAR

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.