duminică, 27 septembrie 2015

Un val de iubire

Valul numit IUBIRE


Am ales sa scriu cateva randuri in acesta zi speciala de 27, sa ramana o pagina in cartea vietii plina de bucurie si iubire.
Sunt recunoscator Lui Dumnezeu pentru viata si iubirea Lui care ma umple si ma invaluie neincetat.
Sunt recunoscator Universului si Marii familii de suflete inalte, care sunt sus dar si aici si ma sustine, impreuna toti in infinit.
Sunt fericit sa ating inimile oamenilor cu daruri si zambete, cu incredere si bucurie, neconditionat.
Stiu ca in fiecare este o stea care zi de zi rasare si ne poarta pe a noastra cale.
Fericirea este o stare a constiintei cand suntem constienti de Iubirea Lui Dumnezeu si imbratisarea Lui clipa de clipa.
Cum viata curge prin fiecare floare si apa curgatoare.
Am venit unul cate unul si ne-am avantat in creatie, creatia noastra, o realitate plina de emotie si traire la cel mai sensibil nivel.
Am avut curaj sa venim din nelimitare in limitarea fizica, stiind ca vom incepe de la zero o viata plina de experiente.
Totul este in perfecta armonie, energiile sunt mereu in miscare si marii Maestrii si sufletele ne ajuta cu Lumina lor. Va iubesc si va multumesc.
Sa ne lasam purtati de ce simtim in inima si sa credem in noi, sa nu ne confundam cu aceasta viata, suntem mai mult decat simpli oameni.
Tot ce scrie in media si multe alte site-uri despre catastrofe si nenorociri, este doar o realitate aleas de altii dar nu de noi.
Noi am ales IUBIREA.
Suntem UNUL
va multumesc si va iubesc
Lary





de ziua mea pentru voi ceva dulce :*





Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.